Πολιτική Επιστροφών

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Στόχος του SUPERNOSTA είναι να εγγυηθούμε την απόλυτη ικανοποίηση των απαιτήσεων σας. Εάν παρόλα αυτά ο χρήστης επιθυμεί να αλλάξει ή να επιστρέψει κάποιο προϊόν, έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 14 (δεκατεσσάρων) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους χωρίς καμία επιβάρυνση επιστροφής, με την προϋπόθεση ότι η επιστροφή πραγματοποιείται με τη συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών.

Συγκεκριμένα, ο πελάτης πρέπει να συμπληρώσει το δελτίο επιστροφής που βρίσκεται μαζί με την απόδειξη που θα παραλάβει ή να επικοινωνήσει με το SUPERNOSTA τηλεφωνικώς ή/και να στείλει e-mail στο info@supernosta.gr.

Επίσης η διαδικασία επιστροφής γίνεται και ηλεκτρονικά, συμπληρώνοντας την φόρμα που βρίσκεται στο κάτω μέρος της σελίδας, στην Ενότητα Εξυπηρέτηση Πελατών > Αίτημα Αλλαγής/Επιστροφής ή μέσα από την κεντρική σελίδα του Λογαριασμού του εάν πρόκειται για Εγγεγραμμένο πελάτη.


Η διεύθυνση για όλες τις επιστροφές είναι:

NOSTA IKE

ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΘΕΟΤΟΚΗ 2, ΚΕΡΚΥΡΑ TK 49100

ΤΗΛ. +30 2661027052

ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑΓΩΝ


·         Προκειμένου να επιστραφούν τα προϊόντα δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία και το καρτελάκι αναγνώρισης μαζί με όλες τις υφασμάτινες ετικέτες του σχεδιαστή να βρίσκονται προσαρτημένα στο προϊόν, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής Πώλησης – Τ.Δ.Α. κλπ).

·         Ο πελάτης υποχρεούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε χωρίς να αφαιρέσει το καρτελάκι, σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτό.

·         Τα ολόσωμα μαγιό και το κάτω μέρος των μπικίνι θα πρέπει να δοκιμάζονται επάνω από το εσώρουχο, χωρίς να αφαιρείται η προστατευτική αυτοκόλλητη ταινία. Για λόγους προστασίας της υγιεινής αν αυτή η ταινία έχει αφαιρεθεί ή αν τα είδη έχουν λερωθεί η επιστροφή τους δεν θα γίνει δεκτή και τα προϊόντα θα επιστραφούν στον πελάτη.

·         Σε περίπτωση επιστροφής παπουτσιών, δεν επιτρέπεται η επικόλληση ετικετών και ταινιών συσκευασίας επάνω στο κουτί συσκευασίας. Αν τα επιστρεφόμενα κουτιά των προϊόντων έχουν υποστεί ζημία, η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.

·         Αλλαγές σε εσώρουχα, κάλτσες & μπουκάλια δεν γίνονται για λόγους υγιεινής.

Εάν πληρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, η SUPERNOSTA υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. Σε περίπτωση μεγαλύτερης αξίας, η διαφορά χρεώνεται στον πελάτη. Οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται στην τρέχουσα τιμή του εκάστοτε είδους κατά την ημερομηνία παραλαβής τους στο SUPERNOSTA από την courier. Το κόστος της νέας αποστολής βαρύνει τον χρήστη με 4,90€ ανεξαρτήτως ποσού.


ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ

Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή τους ή όσα παρουσιάσουν κατασκευαστικό σφάλμα. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης εντός 7(εφτά) ημερολογιακών ημερών. Ωστόσο, το SUPERNOSTA διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό. Ο χρήστης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου του. Όπου είναι εφικτό, η SUPERNOSTA θα προβεί σε επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος.

Στην επιστροφή και στην νέα αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος αποστολής. Εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου είδους, την επιβαρύνεται ο πελάτης.

 

Παρακαλούμε σημειώστε:

Για όλες τις επιστροφές είναι απαραίτητο να προηγηθεί επικοινωνία με  τη SUPERNOSTA και στο δέμα σας να συμπεριλαμβάνεται  η απόδειξη του προϊόντος.

Μετά το πέρας των 7(εφτά) εργάσιμων ημερών δεν γίνονται δεκτές επιστροφές χρημάτων & μετά το πέρας των 14(δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων.

Σε περίπτωση δεύτερης (2ης) επιστροφής  που αφορά στην ίδια παραγγελία τα έξοδα για την επιστροφή & την παραλαβή της παραγγελίας θα πρέπει να καλυφθούν από τον πελάτη.

Το επιστρεφόμενο πακέτο είναι δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσει σε εμάς, για αυτό προτείνουμε, για λόγους ασφαλείας, να αποστέλλετε το πακέτο ως συστημένο που σας εξασφαλίζει την αξία των προϊόντων.

Για λόγους ασφαλείας, παρακαλούμε να κρατάτε το αποδεικτικό του ταχυδρομείου ή της εταιρείας, με αριθμό εντοπισμού, αν παρέχεται.

Οι αλλαγές γίνονται με το ποσοστό έκπτωσης της αρχικής παραγγελίας.


Περίοδοι BAZAAR

Τα προϊόντα που η αγορά τους γίνεται κατά την διάρκεια BAZAAR ή κάποιας άλλης ειδικής εκπτωτικής ενέργειας, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή τους εκτός αν πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν.


ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΟΔΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ / ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Στην περίπτωση που o πελάτης επιθυμεί να αλλάξει κάποιο προϊόν, έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία εκτιμώμενης παραλαβής του. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.

*Ισχύουν οι παραπάνω όροι και προϋποθέσεις των αλλαγών.